پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 262022
اولين کارخانه آب‌معدني در شهرستان فارسان افتتاح مي‌شود
تاریخ انتشار : 1402/12/03 16:27:01
نمایش : 439
فرماندار شهرستان فارسان گفت: تفاهم‌نامه في‌مابين جمعيت هلال‌احمر کشور و استاندار استان براي راه‌اندازي کارخانه آب‌معدني در شهرستان فارسان با تلاش و همت خادمين مردم در دولت آيت‌الله رئيسي به ثمر رسيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد هادي صالحي فرماندار شهرستان فارسان ضمن تبريک اعياد بزرگ شعبانيه گفت: يکي از تفاهم‌نامه‌هاي منعقدشده در سفر دوم رياست محترم جمهور به استان چهارمحال و بختياري تفاهم‌نامه في‌مابين جمعيت هلال‌احمر کشور و استاندار استان براي راه‌اندازي کارخانه آب‌معدني در شهرستان فارسان بود که با تلاش و همت خادمين مردم در دولت آيت‌الله رئيسي اين تفاهم‌نامه به ثمر رسيد.
 
 وي در ادامه افزود: افتخار داريم اين تفاهم‌نامه از مجموعه تفاهم‌نامه‌هاي سفر دوم رياست محترم جمهور به استان و عنايت معاونت اداري رئيس‌جمهور دکتر منصوري، استاندار ناب آقاي دکتر حيدري، رياست جمعيت هلال‌احمر کشور دکتر کولي وند و دبير کل جمعيت هلال‌احمر دکتر سليماني و مسئولين و مديران جمعيت هلال‌احمر و خادمين مردم در سطح شهرستان اين کارخانه را به اين مرحله رساندند و در آستانه بهره‌برداري قرار دادند.
 
صالحي خاطرنشان کرد: يک خط توليد از اين کارخانه آماده بهره‌برداري است و ظرفيت‌هاي ديگر نيز براي بهره‌برداري وجود دارد، زمين‌هايي در مجاورت کارخانه وجود دارد که قابليت استفاده براي کاشت گياهان دارويي و کشت گلخانه‌اي وجود دارد.
 
صالحي تصريح کرد: در فاز اول حدود 50 شغل مستقيم و در مراحل بعدي حدود 100 شغل مستقيم در اين کارخانه ايجاد خواهد شد که علاوه بر شغل مستقيم شغل غيرمستقيم هم ايجاد خواهد شد و اين خدمتي بزرگ است از دولت مردمي آيت‌الله رئيسي به مردم بخش جونقان و شهرستان فارسان که جا دارد از همکاري و تلاش مجموعه شرکت و پزشکان و متخصصان و عزيزان هم استاني که متولي اين مجموعه بودند و همکاري‌هاي لازم را با مسئولين جمعيت هلال‌احمر داشتند تقدير و تشکر کنيم.
 
فرماندار شهرستان فارسان اظهار داشت: مبلغ هزينه شده براي اين کارخانه 70 ميليارد تومان بوده که توسط جمعيت هلال‌احمر کشور پرداخت مي‌شود و بخشي هم از محل اعتبارات استاني توسط استاندار محترم مساعدت شده درمجموع با خطوط توليد که ايجاد خواهد شد.
 
وي بيان داشت: اعتبار کلي اين مجموعه‌ها حدود 100 ميليارد تومان مي‌باشد که براي اين مجموعه کاري هزينه خواهد شد که 70 ميليارد تومان براي خريد و تملک و مابقي آن‌هم براي طرح توسعه و هم افزايش خطوط توليد و رفع برخي نواقص در موقع دريافت پروانه بهره‌برداري کارخانه هزينه خواهد شد.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html